HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

AUTOart CCX néhány szép képen:

2010.07.26. 18:38 modelcar

 Mivel mostanában elfoglalt vagyok/voltam, és ráadásul semmi új hír, így gondoltam mutatok néhány igen szépre sikeredett képet az AA CCXről.

 

1 komment

Címkék: koenigsegg ccx autoart

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr932177957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2010.08.01. 11:05:04

A modell szép precíz, de mint autó továbbra sem tetszik.
süti beállítások módosítása