HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

HotWheels Elite Ferrari 612 Scaglietti China bemutató

2010.03.19. 09:17 modelcar

 A mai nap elérkezettnek láttam az időt hogy megírjam a blogom második bemutatóját,és ennek alanya a 612 Scaglietti. Először néhány szót az igazi autóról:

2003 őszén mutatták be ezt az autót,amellyel Sergio Scagliettinek állítottak emléket. Hatliteres V12-es motor,540 lóerő,és 588 Nm nyomaték. 1840 kilogramm tömegével 4.2 másodperc alatt éri el a százas tempót, a végsebessége pedig 315 km/h. Elég sok Ferrari formája fellelhető benne. Még ma is gyártásban van. A Bentley Continental GT "vetélytársa".

A modellt a HW készítette el. Sajnos ez az autó egy feljavított Foundation változat. Ahogyan Labdacs mondaná: "vannabi elájt" katergóriába tartozik:(

Kezdjük először az elejével:

A motorháztetőnél a kelleténél nagyobbak a rések,és elég nehéz,inkább lehetetlen kinyitni "szabad kézzel" a motorházat.Viszont a motorháztetőn lévő "ferrari" és "sárkány"matrica nagyon szépre sikerült. Van itt még egy ilyen kínai betűvel írott "valami" is:D A Ferrari jel jó méretű,és elég szép. A rácsozás jó,a jelvény viszont nem olyan szépen kidolgozott mint más Elite modelleknél.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A motor:

 A motor kinyitásához kölcsön kellett vennem a Kyosho Nissanhoz kapott "ajtónyitót". Elég színes a motortér,de nem valami szép. Ez a Foundation alap hibája. Ki van festve,de nem jól. Látható a képen is hogy kifogyott a piros festék út közben:) Egy kicsit "műanyagos" is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lámpák:

Be van burkolva:D Úgyhogy erről nem is igazán tudk írni semmit. A burkolása jó lett. Az idén megjelenpő kéttónusu változaton már jobban megleshetjük a lámpákat. Az nem lesz beburkolva. Ez gondolom azért van hogy amikor Kínában "futottak" az igazi autók,hogy ne koszosodjon,vagy ne törjön be a lámpa a kavicsoktól a 15.000 kilométeres út során.

A kerekek:

Ennél a modellnél elég szépre sikerültek a felnik. Szép féktárcsa,szép féknyergek. Nagyon "gusztusos" a felni. Tetszik.A gumi az olyan igazi "gumiérzetet" kelti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az ajtók és a beltér:

 Karos ajtók brrrrrrrrr. Méghozzá óriási karos ajtók. Ez nagyon nem tetszik. Az ajtón lévő üveg nem illeszkedik úgy ahogy kéne neki. A tükrök is "átlagosak". A beltérnek is mint a motornak olyan érzésem van mintha műanyagos lenne az egész. A kidolgozása olyan "közepesen jó". Nem is túl szép,de nem is túl csúnya. Na egy kicsit azért csúnyácska:)

Kárpitozott,hátul található még két ülés,ami nem is kicsi. Sajnos fekete a beltér. Világos szín jobban tetszene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az autó oldala:

Az ajtóknál hatalmasak a rések. Ilyen réseket én bburagoknál láttam utoljára. A matricák dobják fel valamelyest,amelyek szépek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az autó hátulja:

 Itt is minden olyan "átlagos". Semmi extra,de tűrhető a látvány. Itt is szépek a matricák mint mindenhol. A rácsozás hátul nem szép. A csomagtartó kárpitozott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tehát ez az átlagosnál gyengébb Elite. Nem mérhető a múltkori bemutatóban szereplő Kyoshohoz.

Autó eleje mindennel együtt: 10/7

Autó motorja: 10/6

Autó kerekei: 10/8.5

Autó oldala: 10/5

Autó beltere,ajtói,és lámpái: 10/6

Autó hátulja mindennel együtt:10/7

 Összességében: 10/6.5

Tehát öszességében nem egy szépség.Nem ez a legjobb minőség amiben kapható.Van még egy SuperElite változat is háromszor ennyi árért.Annak ez az Elite megéri az árát aki vérbeli sportautó (mint nekem:D) Ferrari gyűjtő.Nem hiányozhat egy gyűjteményből sem.

Bemutatóm végéhez érve itt van még néhány kép erről az olasz "izmos" orrmotoros sportkocsiról:

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: ferrari china elite 612 hotwheels

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr261851629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aáb · http://azsiaport.hu 2010.03.20. 02:45:44

@Van itt még egy ilyen kínai betűvel írott "valami" is

法拉利 (Fa-la-li) a Ferrari neve kínai átírásban.

modelcar 2010.03.20. 17:14:16

@aáb: Köszi a felvilágosítást :D
süti beállítások módosítása