HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

modelcar egy pakkban várja: Minichamps Mercedes SL65 AMG

2010.06.22. 12:57 modelcar

 Sokat kerestem az LP560 után, de nem kapható jelenleg magyarországi üzletekben, vagy webáruházakban, külföldről meg nem akarok rendelni, emiatt néztem magamnak mást. Érdeklődtem a VHban, az R8 V10 után, de sajnos azt meg elvitték. De ezek helyett egy másik nagyon fontos modell érkezik, az MC Black Series feketében. Remélem holnap megérkezik:)

 

Szólj hozzá!

Címkék: mercedes amg minichamps sl65

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr262100773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása