HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

Minichamps Aston Martin DB9 bemutató

2010.04.22. 17:56 modelcar

 Tegnap írtam bemutatót a Norev LP640-ről, és most megjött a kedvem hogy írjak egy hasonlóan jó ár/érték arányú autóról. És ez nem más mint az MC Aston DB9. Tavaly előtt jutottam hozzá a modellbolt.hu oldalról rendeltem. Igaz nem ezt a színt rendeltem, de amikor megrendeltem az ezüstöt, vártam néhány hetet, és utána kaptam telefont hogy elfogyott az ezüst:( És utána kérdezték hogy nem e jó más színben. Én meg mondtam hogy a sötétzöld is jó lesz. Bár még mindig nem tudom hogy jól döntöttem e. Eléggé kényes a fényezése. Ezt még kifejtem bővebben a bemutató során.

Az autó elejéhez nem lehet kifogásunk. Remek formák, pontos illesztések ami az MC-nek mindig is erőssége. A lámpák gyönyörűek, a rácsozás szintén. Az autó letisztult formájú, ez érződik a modellen. Nagyon jó lett az autó első lámpája. Mestermunka:) Mint ahogy az embléma is. Viszont a rendszám alatti rácsozás az nem szép. Műanyag amit úgy csináltak meg hogy valamennyire érződjön hogy itt rácsozásnak kellene lennie. De itt ki is merül amibe beleköthetek. A motor szép, bár kicsit műanyagos érzést kelti. És hát azok a hatalmas karos "valami" ami motorházat nyitja.. Inkább látnám egy Bburagon, mint egy Minichamps-en. 


A felnik:

Szép fékdob, féknyergek, és a kifestése is jó. Átlagos. A Minichamps hozza a formáját itt is.

Az autó oldalán is szépek az illesztések. Az ajtó nagyon könnyen nyílik. A visszapillantókat elég hamar le lehetne törni, ugyanis nagyon sérülékeny.  Talán látszik a képeken, hogy meglátszanak a kéznyomaim. Nos ez a hihetetlenül kényes fényes sötétzöld festés miatt lehet. Rettentő kényes ez a szín. Sokat kell törölgetni.  Legalább, sőt még talán kényesebb is mint a Norev Nera esetén. Akinek nincs vitrinje, annak nem ajánlom ezt a színt. Viszont akinek van, annak nem lesz gondja vele. 

A beltér: 

Most kicsit csalódott vagyok a beltér miatt. Nagyon műanyagos. Igaz, a kifestése egész jó, de akkor is..ez nagyon elrontja az öszképet, ami eddig nagyon jó volt. Az ajtók mondanom sem kell normális zsanérosak.

A autó hátuljához érve itt is láthatóak a szép illesztések. Sajna a csomagtartó nem kárpitos, de jó kidolgozású. A hátsó lámpák még talán szebbek mint az elsők. Igazából elég "egyszerű" ennek az autónak a hátulja, így nem is tudok sokat írni róla. De amit írok az jó. Nincs semmi hiba hátul. A kipufogók remekre sikeredtek. 

 

Szóval elég jól sikerült az Aston, és remek árért tudtam beszerezni. 14 ezer forintért. Ennyit simán megér. 

 

 

 

Pontozás:

eleje: 10/8.5

kerekek: 10/7.5

oldala: 10/8

beltér: 10/6

csomagtartó: 10/7

hátulja: 10/8

összesen nálam 10/7.5 pontot kap

Ár/érték arány kiváló! Ajánlom mindenkinek.

 

3 komment

Címkék: db9 bemutató aston martin minichamps

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr201943121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2010.04.22. 19:59:27

Jó lett! Szép modell, tényleg korrekt. Szerintem a zöld színnel nem lőttél mellé. Egy angol sportautó legyen sötétzöld. :D

zsolti65 2010.04.24. 16:17:59

Az ezüst színű esetében az ajtókon érezhetően sötétebb a fényezés,talán mert a műanyagon másképp érik a festék.Szép ez a sötét zöld!(ez van meg nekem is.. :D)
süti beállítások módosítása