HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

HotWheels Elite Ferrari 458 Italia az első képek!

2010.06.05. 12:38 modelcar

 Lassacskán készül, készülődik Elite-éknél a 458 Italia. A napokban kerültek fel  az internetre az első képek. Hát elsőre megmondom őszintén én 1:43-nak néztem. De nem, ez nem 1:43, hanem 1:18. A kerekek így a képeken  "terepjárósnak" tűnnek, mintha meg lenne "emelve a kocsi", de ez valószínűleg csak azért ilyen, mert nincs a kerekek alatt semmi. Ha majd  a kerekei alatt is lesz valami, akkor nem így fog kinézni remélhetőleg. 

 

3 komment

Címkék: hw ferrari képek elite 458

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr332058436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hellsing 2010.06.14. 17:36:16

Nem rossz, de oldalról rettenetesen nagynak tűnik a kerékjárat és a kerekek. Ha csak azt a képet látnám, elhinném, hogy egy Matchboxot nézek.

zsolti65 2010.06.14. 21:42:07

Nekem a többi Elite modellhez képest szépnek tűnik így a fotókon.Bentley,Veyron,Aston,-és persze a Kyosho Rolls-a fő csapásirány nálam.De éppen ezeket a képeket nézve úgy érzem kell ez az Italia nekem!

Szerintem megveszem majd.....

modelcar 2010.06.15. 10:53:08

@hellsing: Majd ha érkeznek róla képek, okosabbak leszünk:)
@zsolti65: Én is biztos hogy megveszem, csak a színek közül nem nagyon tudok választani. Igaz még csak pirosban van róla kép:)
süti beállítások módosítása