HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

1:18 Kyosho BMW M3 E92 vagy Audi R8 V10?

2010.02.05. 18:43 modelcar

 Nagyon gondolkozok hogy az R8 V10-et vagy az M3-at vegyem meg.

Az első kyosho-m,a nissan GT-R,az idei első autóm ráadásul.Szóval szépen kezdtem az évet:D

Annyira megszerettem a kyoshokat hogy most a következő is kyosho lesz.

Szóval ha valakinek van véleménye  hogy szerinte melyiket,akkor írja le.

Néhány kép az M3-ról:

4 komment

Címkék: bmw m3 audi kérdés nehéz r8 v10 e92 kyosho

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr181732331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilisos 2010.02.06. 17:54:35

Én a BMW-re szavazok, mivel az Audi nem tetszik :P
Ez az M3 szerintem fehérben a legszebb. És ezek a sötét felnik nagyon jól állnak neki.

Gallardo007 2010.02.08. 14:30:06

A BMW szép, de az Audi rátesz egy lapáttal, bár nekem még nincsen V10-esem, de én a kék színüt venném. És természetesen a Spider is kötelezö darab, csak nem abban a béna fehér és világoskék színben. Szóval: Audi!
süti beállítások módosítása