HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

Legújabb modellem:Kyosho Audi R8 V10 helyett Elite Ferrari 360 Modena

2010.03.15. 17:28 modelcar

 Először  Kyosho R8-at szerettem volna.Írtam is bejegyzést a blogba hogy ő lesz a következő.Ám nem alakultak jól a dolgok.Labdacstól szerettem volna megrendelni,de sajnos addigra már elfogyott arról az oldalról ahonnan ő rendel,és sajna csak feketét,meg ezüstöt tudott volna szerezni.De a szívem mélyén kékre fájt a fogam.Így hát megkérdeztem mailben az AutoModellSzalon.hu-t,hogy tudnának e szerezni.Vissza is írtak hogy már megrendelték,de még nem érkezett meg a szállítmány.Ez volt kb. 1 hete.De azóta sajnos nincs semmi hír a modell felől.Már nagyon szerettem volna rendelni valamit.Ezért az idei listámon szereplő piros Elite Ferrari 360-ast néztem ki magamnak.Úgyhogy az lesz a következő.Hamarosan itt a húsvét,addigra talán újra összegyűlik a Kyoshora a pénz:D Tehát csúszik a Kyosho beszerzése.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr91841723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gallardo007 2010.03.16. 20:19:42

Én vártam volna...Ez és az R8 ég és föld. Légy türelmesebb, inkább várd ki amire igazán vágysz, mert ezt elfelejted 2 nap alatt, azt viszont örömmel veszed kézbe 2 év után is.

modelcar 2010.03.18. 12:29:56

@Gallardo007: Azért ez sem egy Maisto.Az R8,mint írtam húsvétig jó lenne ha megérkezne a VH-ba,és akkor meg tudnám venni:))
süti beállítások módosítása