A mai bemutatóm témája újra egy Elite,mégpedig egy 360 Modena. Most szeretnék minden bemutatómhoz még néhány mondatot írni az igazi autóról is.
360 Modena:
Ezt az autót 1999. márciusában,a Genfi autókiállításon mutatták be. Az F355 utódja. Eléggé "furcsán" hatott a 355-ös után gömbölyded formáival,izmos karakterével. 911 Turbo-k,Corvette-k vetélytársa volt. Őt követte az F430,majd a 458 Italia.
A modellt a HW készíti. Mint ahogy az előző bemutatóban szereplő 612,ez is Foundation alapokon fekszik. Szerencsére már kezdenek elfogyni a Foundation alapok,így már "tiszta" Elite-k születhetnek:)) Tavaly hozta ki a Mattel az Elite szintre finomított változatot. Lehet kapni fekete alapon/bordó belsővel,és piros alapon/barna beltérrel. Éppen tegnap érkezett hozzám. Nekem a piros jobban tetszett így azt választottam. Könnyen ki tudtam szedni a dobozából. Szerintem nem lett annyira szörnyű,mint amilyennek "beharangozták". Érdekes,de nekem kellemes meglepetés ez az autó :D Kisebbek a rések mint a Scaglietti-n. Kezdem az elejével.
A csomagtartót nem valami könnyű kinyitni,de szerencsére nincsenek hatalmas rések. A rácsozás teljesen átlagos. A lámpák is olyan "átlagosak". A Ferrari jelet valamennyire elméretezték. Nagy lett. Ha belenézünk a csomagtartóba,találunk egy táskát meg egy kereket:) A táskát nem lehet kivenni ezen a modellen.
A kerekek: Elméretezték a felniket.
Lehettek volna "nagyobbak" is. Nem sokkal,csak egy picivel. Így olyan traktoros feeling-je van. De kidolgozára tűrhető. A Ferrari matricán is jól kivehető a lovacska:)
Az ablaktörlők kicsit "egyszerűek". Ez a Foundation alap hibája. Az ajtók karosak. Ezt igazán kicserélhették volna normális zsanéros ajtókra. Nagyon elrontja a modellt. A műanyag üveg könnyen hajlik. Ezt meglehett volna csinálni valamivel erősebbre is.
A beltér nem valami részletgazdag. A műszerfal gyenge lett,a kormány jó méretű. Ami szép lett az a kárpitozás. A műszerfalon sajna matricás műszerek találhatóak. Az ülések jók,a biztonsági öv is szép. Az ajtónál nagy a rés.
Ezen a modellen talán a legszebb a rácsozás. Eszméletlenül tetszik:))) Mindenhol szép lett. Térjünk rá az autó motorjára: Egész jó,gusztusos. Szépen ki van festve. Ahova kellett oda jutott festék. A Ferrari felirat nagy lett. Azok a nagy rések... A csúnya részletekkel kűzdenek a szép részletek. Ilyen az egész autó. Hátul az embléma szép,de a kipufogó nem. A lámpák átlagosan jók. Ami itt is a legszebb,az a rácsozás.
Én még a hibái ellenére sem számítottam arra hogy ilyen lesz. De nem mérhető egy "igazi" Elite-hez.
Pontozás:
Az autó eleje: 10/7.5
Az autó oldala: 10/7
Az autó beltere: 10/6.5
Az autó kerekei: 10/8.5
Az autó motorja: 10/7.5
Az autó hátulja: 10/6.5
Összesen: 10/7