HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

Kyosho Audi R8 Spyder 5.2 FSI

2010.01.29. 16:49 modelcar

 Nagyon szép egy autó az R8,és ráadásul kyosho minőségben fog megjelenni.

Ezt mindenképp szeretném a gyűjteményemben tudni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: audi r8 spyder kyosho

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr961712900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gallardo007 2010.01.30. 12:51:40

Szia, egész jó az oldal, így tovább! Ezt az Audit meg majd feketében vagy pirosban vegyed meg, esetleg barnában, szerintem a legszebb spiderek egyike.

modelcar 2010.01.30. 17:51:32

@Gallardo007: Köszi
Te meg veszed majd?
Én szerintem barnában fogom beszerezni.Nagyon jól áll neki.
süti beállítások módosítása