HTML

1:18-as méretarányú fém sportautók

Helló Nagyon szeretem a sportautókat,és nagyon szeretem a diecast(fröccsöntött) modellautókat.Ezért indítom ezt a blogot.Lesznek benne hírek,modell bemutatók,és egyébb finomságok:D Üdv:modelcar

Friss topikok

Linkblog

Kyosho Nissan GT-R bemutató

2010.02.19. 18:44 modelcar

 Ez a blogomban az első bemutatóm.

2010-es első modellem.Igaz már majd fél hónapja érkezett,de egyszerűen nem bírok betellni vele:D Gyönyörű. Éppen jöttem haza a suliból,és nagy öröm fogad:Megérkezett.Egyből rohantam a szobámba hogy kibontsam.De először néhány percig még nézegettem a dobozát.Isteni érzés volt:D Az első kyosho-m.Aztán a több perces nézegetés után kinyitottam a dobozát.Könnyedén ki tudtam venni.Alig mertem hozzányúlni,nehogy "összekoszoljam".

Adtak hozzá egy ajtónyitót is.Meg két portörlőt,ami nagyon haszos.így más modellt is tudok vele törölgetni,mivel ezek jobbak mint amit használtam eddig.Ez a doboz megoldás szerintem sokkal jobb mint amit a Mattel használ.Áttérhetnének erre a "fajtára".

Nem is tudom hol kezdjem.Talán az elejével.A lámpák nagyon jóra sikeredtek,bár az igazihoz képest egy picit szélesek.Az AA változaton pont megfelelő.

Adtak hozzá még két különböző rendszámtáblát is.Az egyik EU verzió,a másik USA verzió.A fotózásra most a kisebb USA verzsönt tettem fel.

 A "rácsozás"  egy picit vastag lett,de szép.Az Elite modellekét így is veri.

A "GT-R" felirat,meg az egész kidolgozása remek.

 

Az autó súlyra olyan 2kg körül van.

Felnik:Ilyen szép kidolgozást én még nem láttam.Gyönyörűek a felnik,a féknyergek,meg az egész fékrendszer.Ez az autó nagy erőssége.

A motor: Elég ügyes nyitómechanizmusa van.De ez azzal jár hogy a kelleténél nagyobb a rés,ami valamelyest zavaró.A motor teljesen korrekt.Éppen annyi a festés rajta amennyi kell.Aprólékos.Még a nagyon kis betűs matricák is olvashatóak.

 

 

 Az autó fara: Amikor kibontottam,ezt a részét néztem meg az autónak másodjára.Remek munkát végzett a kyosho.A lámpák kiválóak.A rácsozás szép,a kipufogók szintén remekre sikeredtek.

 

A csomagtartó kárpitozott. Ez azthiszem már alap egy ilyen "prémium" autóban.Finom tapintású. De a "nyitómechanizmus" nem olyan jó mint az AUTOart verzióban.A légterelő tűrhető. Itt viszont nagyobbak a rések sajnos.

 

A beltér: Szép,szép,de kicsit "lelketlennek" érzem,bár ez igaz az igazi autóra is.De örömünkre szépen kidolgozott. A kormány megfelelő méretű,nincs túlméretezve.A műszerfal talán a legjobban tetsző része.A bőr varrásának az öltéseit sikerült szépen megoldani. Mivel ez az első kyoshom,nem merek,vagyis nem tudok......Szóval nincs még "tapasztalatom" a kyosho-k belteréről.A hátsó ülések nem is túl kicsik,de nem is túl nagyok.

 

 

 

Az összkép elég jó.Kijelenthetem hogy ez a legszebb és legdrágább modellem.De nekem nagyon megérte.Még biztos hogy sok kyosho-t fogok beszerezni.

Ha pontoznom kéne a modellt:( A kategóriához képest.Ide tartozik az AA,Minichamps,Elite,Kyosho)

autó eleje:10/8

autó motorja:10/8

autó motorházteteje:10/7

autó felnijei:10/10(!)

autó oldala:10/7.5

a lámpák:10/8.5(nagyobb lenne a pontszám ha nem lett volna ennyire "széles"az első lámpa:D)

beltér:10/8.5

összkép:10/8

 

Még néhány kép a GT-R-ről,egy 599-es társaságában:

 

 

1 komment

Címkék: nissan bemutató gt r kyosho

A bejegyzés trackback címe:

https://supercars18.blog.hu/api/trackback/id/tr201774273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2010.02.21. 11:58:55

Szépnek szép, korrekt is, de én az Autoart-ot még mindig erősebbnek érzem :D
Grat hozzá!
süti beállítások módosítása